wist je dat.... deel 2

11 juli 2012 - Banyuwangi, Indonesië

indonesië erg vuil is en de inwoners hun vuil gewoon dumpen waar het hen uitkomt? erg jammer...

de zon onverbiddelijk is en je huid verbrandt, ondanks een zonnecrème met factor 30?

er overal superleuke gecko's zitten die je aangapen met hun grote reptielenogen?

het strand op java doorgaans zwart is door de vulkaanuitbarstingen?

het strand op bali doorgaans wit is door de koraalriffen?

javaanse koffie superstraf is, en 2 koppen volstaan om je de ganse dag gaande te houden -)?

de prijzen hier de laatste 2 jaar quasi verdubbeld zijn?

wij vanop ons terras bali zien lonken?

ons lady mij mist en een beetje treurt (snifsnif, ik mis ze ook zenne)?

we op het inde van de eerste drie weken gaan uitblazen op de gili eilanden (google!)

1. Peter:
    11 juli 2012
    dag collegaatjes
    ik blijf geboeid jullie avonturen lezen en heb uiteraard de gili eilanden al even gegoogled. Ziet er heerlijk uit. Ik heb vooral dit onthouden (ik citeer letterlijk):" ...omdat enkele jaren geleden hippies het eiland ontdekt hebben en er hier een partyscène werd gecreëerd. Uitgaan kan hier dan ook volop." iets om naar uit te kijken !!!
  2. Ramon:
    12 juli 2012
    Leuk hoor die weetjes! Inderdaad geven de meeste bewoners van Indonesie weinig om moeder natuur en dat is zoo zonde!

Probeer Gili Air of Meno als je van rust hou, Gili Trawangan is erg druk maar verder wel gezellig.

Fijne reis door Indonesie
    Ramon
  3. Marco Bonafini:
    14 juli 2012
    Hoi peter

Super dat je ons nog steeds volgt zeg!
    We kijken erg uit naar de gili's, de hippie in ons krijgt er ongetwijfeld de bovenhand :-). Zouden we nog wel terugkomen? Gili's of Diest? Hmmmmm, een moeilijke keuze :-) ...

Groetjes!

Marco