Update

24 juli 2012 - Lombok, Indonesië

Beste mensen

Bedankt voor het lezen van mijn blog en de vele reacties, het gaf me steeds het gevoel dat jullie erbij waren.

Ik moet jammer genoeg mijn reis onderbreken en keer dus twee weken vroeger huiswaarts. Mijn tand doet teveel pijn om ermee verder te trekken, en ik wil het liever hier niet laten behandelen. Ik had een prachtige reis en heb het meeste van wat ik wilde zien onder ogen gekregen. Ik ben al blij dat ik niet in week 1 huiswaarts ben moeten keren. Mijn tandarts had toen al wel gezegd dat het waarschijnlijk zou terugkeren en hij wist waarover hij het had.

Ik vind het langs één kant erg dat ik niet meer door kan, langs de andere kant ben ik ook wel blij dat ik jullie allemaal terug zal zien. En ons Lady zal ook content zijn :-)!

Groeten en tot binnenkort

Marco

1. Katrien:
    25 juli 2012
    wat superjammer voor jou! laat je tand maar goed verzorgen hier en geniet vooral van al het mooie dat je wel kunnen zien hebt... ik vond het super om jullie te kunnen volgen!
  2. Pol:
    25 juli 2012
    Ai, wat jammer. Ik was me net aan't afvragen hoe het met je zou zijn.
    Hopelijk geraak je veilig en wel terug en ben je snel verlost van de kiespijn.
    Tot binnenkort.
  3. Lies:
    Oei kei erg!
    Ik dacht gisteren al eentje op zijne vélo te herkennen in een witte Knoet-outfit... maar dat kon niet!
    Ik wil anders wel meegaan als ge de reis wilt afwerken...
  4. Yvette sterkendries:
    Beste Marco,
    hoe spijtig ook, maar vergeet niet
    "eind goed, al goed".
    Je brengt in elk geval mooie herinneringen en foto's mee,
    en je tand ;-)
    groetjes vanuit het zonovergoten Diest
  5. Lieve:
    25 juli 2012
    Dat is spijtig Marco maar ik kan me gerust voorstellen wat het is om met tandpijn rond te lopen. Enkele maanden geleden had ik het ook voor. Je hebt toch alvast goede herinneringen aan je reis. Daar zal je nog lang kunnen van nagenieten. Tot binnenkort.
  6. Jessie Guy-O'Regan:
    25 juli 2012
    Oh no!! Hard decision to make but health comes first! I remember we had to visit a doctor in Bali as Rob had a sinus infection from the the dirty water, surfing etc...we told this guy his nose hurt...he then started looking in his ears and banging his knees check his reflexes...lost in translation and we left very quickyl! So a good decision on your part I think!

Safe journey home, hugt to Lady and looking forward to seeing all the photos!

Jess xx
  7. Celine:
    25 juli 2012
    Marco, hoe spijtig voor ons allemaal. Voor jou omdat je moet terugkomen, voor ons omdat we je reisverslagen niet meer kunnen lezen. Ik was het al zo gewoon om je uitspattingen te volgen en het deed deugd om een beetje mee te reizen met je. In ieder geval heb je hele mooie dingen beleefd en veel gezien. Goede terugreis en tot later. Veel liefs
  8. Martine:
    25 juli 2012
    Jammer. Niet de leukste, maar wellicht de verstandigste beslissing die je had kunnen nemen. Hopelijk is de pijn snel weg als je terug thuis bent. En de rest van je trip plan je maar in voor volgend jaar, hé.