Jakarta - het avontuur begonnen

19 juni 2012 - Jakarta, Indonesië

Eerste dag Jakarta, en wat een dag!

Normaal zouden we gelijk doorvliegen naar Yogyakarta, volgens de fora zouden er genoeg maatschappijen en vluchten zijn... Maar vandaag alles volzet, daar stonden we dus. Dan maar op een taxichauffeur afgestapt en ons naar een hotel laten brengen... Rara... alles volzet. Gans Jakarta doorkruist en uiteindelijk (een redelijk) duur hotel gevonden in een buurt waar Jezus blijkbaar nog nooit geweest was. Als Weterlimg een pak beziens wanneer we iets gingen eten, en de Indonesiërs eens goed met ons laten lachen toen we hun spicy food voor de eerste keer proefden. 'You want it spicy sir?' En wij met onze grote mond natuurlijk 'ja!' En lachen dat ze deden. Gelukkig konden we alles wegspoelen met een goeie Bitang' de lokale Stella in flessen van 75 cl.

Ons kaarsje is uit, niet moeilijk na een reis van +24 uur. Morgen dus naar Yogya (jaja, de tickets hebben we daarstraks gereserveerd) en de eigenlijke start van onze reis.

O ja, reislogger doet moeilijk over het bestandsformaat van mijn fotot's, du

1. Peggy:
    29 juni 2012
    Oei oei 'spicy food'!!!!....hopelijk is er daar genoeg toiletpapier -:)
    Ja Marco, als ik je verhaal lees van Jakarta denk ik...dit hoort erbij en dit is juist het fijne het van het onbekende te ontdekken. Vallen en opstaan zal er zeker bij horen. Tof eigenlijk en spannend!
    Allé, morgen zitten jullie in Yogya en dan begint het grote avontuur!
    Geniet ervan!
  2. Tokie:
    30 juni 2012
    Hey Djos!!!
    Pas ginder en ze hemmen u al liggen gehad zien ik!!! Hihi.... Hoort erbij hé... Ik ben nog ni helemaal mee met het uurverschil, maar veu ne life update spanje-italia zen ik morgen wel present!!! Zult chi 's nachts veu moeten opstaan jonge... Hie ni veel nies voor de rest... amuseer jullie en doe wel een beetje voorzichtig hé... XXX
    p.s. : hoeskomtdazediepinkeshienihemme???
  3. Van craen liliane:
    1 juli 2012
    He tit,
    ja, dat eten is zowie so al spicy,en dees zal dan nog e specialleke geweest zijn,allé jullie zijn van start gegaan en ik hoop dat jullie je amuseren,met ons lady is alles prima,coike is er al elke avond een wandeling met gaan doen,en vanavond spanje-
    italie,khoop da ze winnen dikke kussen mama