Het laatste weekend achter de rug

25 juni 2012 - Aarschot, België

De laatste voorbereiding zitten erop! Vandaag probeer ik mijn rugzak op 'efficiënte' manier te pakken, 't zal wat zijn :-). Ik wil geen 20 kilo op de rug, dus dat wordt het één en ander thuislaten. Maakt ook niet uit, het wordt geen luxereis. Avontuur, da's wat we zoeken!

Zes weken 'ons Lady (foto)' moeten missen, da's een ander paar mouwen :-)... Hopelijk is het beestje niet al te erg in de war en kan ze zich erover zetten. Ze is wel in goede handen want ze mag op 'logement' bij de ma. En ze is jarig vandaag, champagne!

Next message thursday!

1. Sabine:
    26 juni 2012
    Heel veel plezier in je reisavontuur, ik ga het zeker volgen.
  2. Isabelle:
    Veel plezier ginder, maar wees een beetje voorzichtig he!
    Greetz Isa en Kristof
  3. Lieve:
    27 juni 2012
    Eindelijk is het bijna zo ver. De laatste uren zijn aan 't aftellen. Heel veel reisplezier en vooral genieten maar :o))
  4. Kim Van Craen:
    Veel plezier en tot snel neef ! grtzzzz
  5. Tokie:
    28 juni 2012
    Yow maat, eindelijk de reis van uw leven!!!En Ze Zal fantastisch zijn... Profiteer er van en de groetjes ginder.